Michael Tesař
Bakalářská práce
Online marketing firmy CRA, a.s.
Online marketing of company CRA, a.s.
Anotace:
Cílem práce je vybrat pro firmu CRA, a.s. vhodné online komunikační kanály a navrhnout možná využití. Jejich vybrání proběhne na základě analýzy současného stavu jejich používání a správně nastavené online marketingové strategie, za pomoci vybraných marketingových nástrojů.Abstract:
The main goal of this bachelor's thesis is to choose appropriately online marketing channels and tools for company CRA, a.s., based on the created online marketing strategy and analysis of the current situation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Michal Mervart, MBA
- Oponent: Martin Přibyl, Ph.D. MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
Zuzana Brátová -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová -
Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
Šimeček Šimeček -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková