Analýza možností zakládání klastrů v turismu v ČR s komparací s činností organizace destinačního managementu – Vojtěch Procházka
Vojtěch Procházka
Bakalářská práce
Analýza možností zakládání klastrů v turismu v ČR s komparací s činností organizace destinačního managementu
Analysis of possibilities of establishing clusters in tourism in the Czech Republic with the comparison with the activities of destination management organizations
Anotace:
Práce se zabývá problematikou možnosti zakládání klastrů v České republice v turismu. Důležitou součástí je také rozbor jednotlivých pojmů a vysvětlení jejich významů. V práci je uveden příklad organizace destinačního managementu a klastru. V závěru práce je zpracován návrh pro změnu legislativy.Abstract:
The work deals with the possibilities of setting up clusters in the Czech Republic in tourism. Important part is the analysis of concepts and explain their meanings. The work is an example of a destination management organizations and cluster. The conclusion is drawn proposal for legislative changes.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11143/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
- Vedoucí: Ing. Petr Studnička
- Oponent: Ing. Lucie Plzáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROCHÁZKA, Vojtěch. \textit{Analýza možností zakládání klastrů v turismu v ČR s komparací s činností organizace destinačního managementu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/4bq9s4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Organizace destinačního managementu na oblastní úrovni v Česku
Tereza Vašková -
Úloha organizace destinačního managementu na Vltavotýnsku
Barbora BERCZESOVÁ -
Vliv destinačního managementu na rozvoj cestovního ruchu ve vybraném kraji České republiky
Michaela Ottová -
Analýza vzniku organizace destinačního managementu na území Jindřichohradecka
Denisa Plačková