Mediální obraz Václava Klause v týdeníku Reflex v druhém prezidentském období – Michaela HANKEOVÁ
Michaela HANKEOVÁ
Bakalářská práce
Mediální obraz Václava Klause v týdeníku Reflex v druhém prezidentském období
Media image of Václav Klaus in weekly magazíne Reflex in second presidential term
Anotace:
Tato bakalářská práce (Mediální obraz Václava Klause v týdeníku Reflex ve druhém prezidentském období) popisuje, jakým způsobem týdeník Reflex zobrazuje prezidenta Václava Klause v průběhu jeho druhého prezidentského mandátu. Práce se soustředí na mediální obraz Klause tak, jak jej jednotliví redaktoři i přispěvatelé hodnotili a jakým způsobem jej charakterizovali v letech 2008, 2009, 2010 a 2011. …víceAbstract:
This thesis (Media image of Václav Klaus in weekly magazine Reflex in second presidential term) desribes the way how the weekly Reflex shows president Václav Klaus during his second presidential mandate. This thesis focus on the media image of Klaus as its individual journalists and contributors evaluated him and how characterized him in the years 2008, 2009, 2010 and 2011. The theoretical part deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zveřejnit od: 18. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Marek Lapčík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANKEOVÁ, Michaela. Mediální obraz Václava Klause v týdeníku Reflex v druhém prezidentském období. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
"Na hranicích musí panovat zákon a pořádek": Analýza budování mediální agendy a mediální reprezentace tzv. migrační krize v denících Právo a MF Dnes
Michal Tkaczyk -
Kvantitativní analýza mediálních výstupů datové žurnalistiky vybraných redakcí v České republice a zahraničí
Lukáš Strouhal -
Mediální prezentace demonstrací organizovaných spolkem Milion chvilek ve vybraných českých médiích. Kvantitativní analýza.
Lucie HUSTÁKOVÁ -
Mediální reprezentace prezidentských voleb v USA v roce 2016: komparativní obsahová analýza deníků Lidové noviny a Právo
Valerie Táborská -
Mediální obraz českého předsednictví v Radě EU: obsahová analýza mediální reprezentace (MFDnes, Právo, The Times, The Guardian)
Jana Srnková Hotová -
Publicita zvolené značky (mediální analýza)
Jana Krpálková -
Piráti v síti: sociální konstrukce pirátství v dokumentech protipirátských organizací
Jana Pokorná -
Interakce mediální a sociální reality – analýza rozhlasového dokumentárního cyklu Dobrá vůle
Marie Štěrbová
Název
Vložil
Vloženo
Práva