Návrh a implementace aplikace typu CRM – Bc. Marek Macák
Bc. Marek Macák
Diplomová práce
Návrh a implementace aplikace typu CRM
Design and implementation of CRM type application
Anotace:
Obsahem této diplomové práce je popis aplikace typu CRM (řízení vztahů se zákazníky), charakteristika vlastností, funkcionalit a přínosů, které s sebou tento informační systém přináší. Praktická část se zabývá analýzou, návrhem a implementací vzorového programu na řízení vztahů dle požadavků potenciálního zákazníka.Abstract:
The contents of this work encompass the description of the CRM type application (Customer Relationship Management), its characteristics, functionality and contributions that come with this informational system. The practical part of the paper deals with the analysis, concept and implementation of the sample program for customer relationship management in accordance with the requirements of the prospective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Holá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Macák, Marek. Návrh a implementace aplikace typu CRM. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová