The impact of personalised advertising on consumer behaviour – Zuzana Kupčová
Zuzana Kupčová
Bakalářská práce
The impact of personalised advertising on consumer behaviour
Dopad personalizovanej reklamy na správanie spotrebiteľa
Anotace:
Cieľom tejto bakalárskej práce je zistiť, či a ako vnímaná personalizácia reklamy ovplyvňuje správanie spotrebiteľa. Teoretická časť najprv definuje personalizovanú reklamu a navrhuje stratégie personalizovanej reklamy pre podniky. Po druhé, vysvetľuje, aký druh zhromaždených údajov používatela sa používa, ako aj otázky súvisiace s nimi. Ako tretie sa skúma postoj spotrebiteľov k personalizovanej reklame …víceAbstract:
The focus of this thesis is to identify whether and how the perceived personalisation of advertising influences consumer behaviour. The theoretical part firstly defines personalised advertising and suggests strategies of personalised advertising applicable for businesses. Secondly, it explains what kind of user-collected data is being used as well as issues connected with it. Thirdly, consumers' attitude …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76236
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Jaroslav Halík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76236
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova