Návrh webové prezentace pro zvýšení konkurenceshopnosti podniku Sportareál Kvasice – Jakub Hora
Jakub Hora
Bakalářská práce
Návrh webové prezentace pro zvýšení konkurenceshopnosti podniku Sportareál Kvasice
Design of Web Presentation to Increase the Competitiveness of the Company Sportareál Kvasice
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření nové webové prezentace pro podnik Sportareál Kvasice. Prezentace bude určena pro propagaci podniku a jeho služeb. Jejím cílem je zvýšit konkurenceschopnost podniku a povědomí o něm. V teoretické části je popsaná problematika internetového marketingu a tvorbě webových prezentací. Ve vlastní práci je zanalyzován samotný podnik a jeho konkurence, vyhodnocen dotazníkový …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on the creation of a new website for the company Sportareál Kvasice. Web presentation will be designed to promote the company and its services. Its aim is to increase company competitiveness and reputation.The theoretical part describes the problems of Internet marketing and creating websites. In own work is the analysis of the firm and its competition, evaluated questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Třináctý
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing jako způsob zvýšení konkurenceschopnosti mezinárodní společnosti na trhu ekologických služeb
Denys Vlasenko -
Internetový marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost podniku
Lenka Petráčková -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Internetový marketing a jeho trendy
Oles Vasylyev -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Vojtěch Milerský
Název
Vložil
Vloženo
Práva