Marketing strategy and communication of Red Bull Česká republika, s.r.o. – Martin Reindl
Martin Reindl
Bakalářská práce
Marketing strategy and communication of Red Bull Česká republika, s.r.o.
Marketingova startegie a komunikace Red Bull Česká Republika, s.r.o.
Anotace:
Spoločnosť Red Bull sa pokladá za medzinarodnú korporátnu firmu. V mojej bakalárskej práci sa budem snažiť čo najlepšie popísať jak aktivity tejto firmy, tak aj všetky ostatné aspekty týkajúce sa jej. Takisto sa budem venovať povedomiu o značke a imagu značky Red Bull. Vrámci mojej prvej časti práce popíšem všetky nezbytné aspekty k porozumeniu danej problematike z teoretického hladiska. V druhej časti …víceAbstract:
Red Bull is considered to be an international corporate. In my bachelor thesis I will try to appropriately describe activities along with other aspects connected this company. Also, I will pay attention to brand awareness and brand image of Red Bull.In the first part of my thesis I will define all necessary aspects to understand given problematic from the theoretical point of view. In the second part …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73085
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Alexandr Asmalovskij
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73085
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Valeriya Sotnikova -
Marketingová strategie podniku
Martin Sova -
Audit marketingové strategie ve vybrané firmě
Nikol Jermanová -
Marketingová strategie restauračního zařízení
Nikol Nentvichová -
Marketingová strategie zámku Radešín
Helena Kubíčková -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Jan Valder -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová