Strategické řízení regionální značky - region Krušnohoří – Bc. Jiří Ježek
Bc. Jiří Ježek
Master's thesis
Strategické řízení regionální značky - region Krušnohoří
Management of the regional brand - Krušnohoří region
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá značkou KRUŠNOHOŘÍ regionální produkt ®. Cílem je zjistit pozici značky v rámci mikroregionálního, regionálního i národního systému značení. Dále pak popsat její zaměření, procesy, které vedou k jejímu získání a budování a vlivy, které na ní mohou působit na globální úrovni. Teoretická část se zaměřuje na obecné principy marketingového řízení, spotřebního chování, budování …viacAbstract:
The thesis occupies with the brand KRUŠNOHOŘÍ regional product ®. The aim is to find out the brand position in the microregional, regional scope and also in the national system of branding. Then to desribe its focus, processes, which lead to acquire it, building and influences, which can be acting on it in a global level.The theoretical part focuses on the general principles of the marketing management …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková
Názov
Vložil
Vložené
Práva