Bc. Barbora Johanidesová

Bachelor's thesis

Návrh marketingové komunikační kampaně pro 29. ročník festivalu Regiony

Proposal for the marketing communication campaign for the 29th Festival of Regions
Abstract:
Cílem bakalářské práce bude zhodnocení marketingového prostředí a tvorba návrhu komunikační kampaně pro 29. ročník festivalu Regiony. V teoretické části práce bude pozornost věnována marketingové komunikaci, tvorbě marketingových komunikačních kampaní a specifikům komunikačních kampaní realizovaných v oblasti kultury. V praktické části bude vymezena charakteristika a historie festivalu Regiony, praktické …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis will be to evaluate the marketing environment and create a proposal for a communication campaign for the 29th Festival of Regions. The theoretical part of the thesis will focus on marketing communication, the creation of marketing communication campaigns and the specifics of communication campaigns implemented in the field of culture. In the practical part, the characteristics …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Reader: MgA. Barbora Kalinová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné