Návrh marketingové komunikační kampaně pro 29. ročník festivalu Regiony – Bc. Barbora Johanidesová
Bc. Barbora Johanidesová
Bachelor's thesis
Návrh marketingové komunikační kampaně pro 29. ročník festivalu Regiony
Proposal for the marketing communication campaign for the 29th Festival of Regions
Abstract:
Cílem bakalářské práce bude zhodnocení marketingového prostředí a tvorba návrhu komunikační kampaně pro 29. ročník festivalu Regiony. V teoretické části práce bude pozornost věnována marketingové komunikaci, tvorbě marketingových komunikačních kampaní a specifikům komunikačních kampaní realizovaných v oblasti kultury. V praktické části bude vymezena charakteristika a historie festivalu Regiony, praktické …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis will be to evaluate the marketing environment and create a proposal for a communication campaign for the 29th Festival of Regions. The theoretical part of the thesis will focus on marketing communication, the creation of marketing communication campaigns and the specifics of communication campaigns implemented in the field of culture. In the practical part, the characteristics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/aqm90/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Reader: MgA. Barbora Kalinová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JOHANIDESOVÁ, Barbora. \textit{Návrh marketingové komunikační kampaně pro 29. ročník festivalu Regiony}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2024. Available from: https://theses.cz/id/4cgrvl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová