Role of Culture in Consumer Buying Behavior – Bc. Ipek Cücük, BSc
Bc. Ipek Cücük, BSc
Diplomová práce
Role of Culture in Consumer Buying Behavior
Abstract:
Role of Culture in Consumer Buying Behaviour AbstractThis diploma dissertation concentrates on the role of culture in the consumer buying behaviour of Shampoo to develop a marketing mix that could be useful for the ‘Head and Shoulders’ brand of ‘Procter and Gamble’ company. This study is based on three different countries, the Czech Republic, India, and the USA, to target and study three different …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Buying Behaviour
Tanvi Raval -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
Influencer effect on consumer buying behaviour in Turkey
Gulden Kuru Ipek -
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar -
EVALUATION OF THE IMPACT OF ADVERTISEMENT ON CONSUMER BEHAVIOUR
Tej Vipul Gajjar -
Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures
Mohit Vaghjibhai Thumar -
Sociální klima a řízení lidských zdrojů ve společnosti Volkswagen a Procter & Gamble
Jitka Čadková -
Diversity and Inclusion: The case study of Procter&Gamble
Markéta Kývalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva