Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky – Bc. Veronika Tranová
Bc. Veronika Tranová
Diplomová práce
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
A proposal of activities for customer relationship development and management
Anotace:
Na oblast péče o zákazníky jsou kladeny stále vyšší nároky. Řízením vztahů se zákazníky dosahuje firma nejen jejich pozitivní a loajální odezvy, ale i kladné finanční bilance, která je pro firmu klíčová. Diplomová práce je zvolena v důsledku aktuálnosti této problematiky. V závěrečné práci se shromáždí teoretické informace, na jejichž základě se zpracuje praktická část. Vybraná firma bude analyzována …víceAbstract:
On customer care are increasing demands. Customer relationship management company achieves not only their loyal and positive response, but also the positive financial balance, which is crucial for the company. The thesis is chosen due to the topicality of this issue. In this paper, theoretical gather information on the basis of is treated with a practical part. The selected firm will be analyzed empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b29o0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová