Optimalizace marketingové komunikace vybrané kavárny, restaurace nebo nočního klubu – Bc. Jana Suchá
Bc. Jana Suchá
Bakalářská práce
Optimalizace marketingové komunikace vybrané kavárny, restaurace nebo nočního klubu
Optimizing marketing communications of a selected café, restaurant or night club
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje optimalizaci marketingové komunikace vybrané restaurace. Pro účel této práce byla zvolena restaurace Neptunus. Práce je rozdělena na dvě části, teoreticko-metodologickou část a aplikační část. Část teoreticko-metodologická poskytuje vysvětlení základních pojmů s použitím odborné literatury. V druhé, aplikační části práce, je představena restaurace Neptunus, na kterou bude …víceAbstract:
The bachelor thesis is about optimization of marketing communication of the chosen restaurant. For the purpose of this thesis the restaurant Neptunus was chosen. The thesis is divided into two parts, the theoretic-methodological part and the application part. The theoretic-methodological part is offering explanation of the fundamental terms by using literature. In the second part, the application part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/x43gc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2016
- Vedoucí: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Matoušková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SUCHÁ, Jana. \textit{Optimalizace marketingové komunikace vybrané kavárny, restaurace nebo nočního klubu}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/4dungr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Effect of the PESTELE Factors on the Marketing Strategy of the FMCG Sector in India
Neelkumar Kapashi -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Marketing of the Guimaras island (Philippines) concerning mango as a symbol of the region
Tadeáš Hrušovský -
Marketingová komunikace firmy 4services solutions s.r.o.
Michaela Lusková