Bc. Jana Suchá

Bakalářská práce

Optimalizace marketingové komunikace vybrané kavárny, restaurace nebo nočního klubu

Optimizing marketing communications of a selected café, restaurant or night club
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje optimalizaci marketingové komunikace vybrané restaurace. Pro účel této práce byla zvolena restaurace Neptunus. Práce je rozdělena na dvě části, teoreticko-metodologickou část a aplikační část. Část teoreticko-metodologická poskytuje vysvětlení základních pojmů s použitím odborné literatury. V druhé, aplikační části práce, je představena restaurace Neptunus, na kterou bude …více
Abstract:
The bachelor thesis is about optimization of marketing communication of the chosen restaurant. For the purpose of this thesis the restaurant Neptunus was chosen. The thesis is divided into two parts, the theoretic-methodological part and the application part. The theoretic-methodological part is offering explanation of the fundamental terms by using literature. In the second part, the application part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2016
  • Vedoucí: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petra Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích