Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia – Mariami Denosashvili
Mariami Denosashvili
Master's thesis
Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia
Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia
Abstract:
In recent years, the fast-food restaurant industry has been rapidly expanding all over the world. Apart from ongoing fierce competition and high turbulence in the external environment, restaurants constantly face challenges such as changing consumer tastes, eating habits, and preferences, building active, loyal relationships with customers, and increasing their loyalty. Therefore, the success of fast …moreAbstract:
V posledních letech se průmysl restaurací rychlého občerstvení rychle rozšiřuje po celém světě. Kromě pokračující tvrdé konkurence a vysokých turbulencí ve vnějším prostředí, restaurace neustále čelí výzvám, jako je změna vkusu spotřebitelů, změna stravovacích návyků a preferencí, budování aktivních loajálních vztahů se zákazníky, a zvyšování jejich loajality. Úspěch řetězců restaurací rychlého občerstvení …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DENOSASHVILI, Mariami. \textit{Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/4e0nu8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Denosashvili, Mariami. Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Organizační struktura restaurace McDonalds
Drabik Drabik -
Specifika marketingu napříč podniky rychlého občerstvení
Matěj Andraščík -
Analýza tvorby a realizace strategie v odvětví rychlého občerstvení
Adéla Uhlířová -
Brand management v průmyslu rychlého občerstvení: kulturní perspektiva brandingových strategií firem a chování spotřebitelů v České republice a Ghaně
Emmanuel Selase ASAMOAH -
Marketingová strategie značky STREAT
Jitka Doležalová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Šárka Myšková -
Proces posílení povědomí o značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o zlepšení udržitelnosti v oblasti turismu
Adéla Malinovská -
Návrh marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o značce
Hanačíková Hanačíková