Bc. Kristýna Habermannová

Bakalářská práce

Event marketing a jeho místo v rámci marketingových komunikací

Event marketing and its place in the Marketing Communications
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je analýza integrovaných event marketingových aktivit v rámci marketingových komunikací firem. V teoretické části se zabývá eventem z pohledu historie a souvislostmi jeho vzniku. Zmiňuje hlavní aspekty, o něž se event marketing opírá a na nichž je založen. Následně charakterizuje event marketing jako nově, ale přesto stabilně integrovaný nástroj moderní marketingové komunikace …více
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze the integrated event marketing activities as a part of the marketing communications in the company. The theoretical part is concentrated on the event, based on its historical progress and context of its creation. It also shows the basic contents which is Event marketing based on. Event marketing is represented as a new, but steadily developing tool of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace