Event marketing a jeho místo v rámci marketingových komunikací – Bc. Kristýna Habermannová
Bc. Kristýna Habermannová
Bakalářská práce
Event marketing a jeho místo v rámci marketingových komunikací
Event marketing and its place in the Marketing Communications
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je analýza integrovaných event marketingových aktivit v rámci marketingových komunikací firem. V teoretické části se zabývá eventem z pohledu historie a souvislostmi jeho vzniku. Zmiňuje hlavní aspekty, o něž se event marketing opírá a na nichž je založen. Následně charakterizuje event marketing jako nově, ale přesto stabilně integrovaný nástroj moderní marketingové komunikace …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze the integrated event marketing activities as a part of the marketing communications in the company. The theoretical part is concentrated on the event, based on its historical progress and context of its creation. It also shows the basic contents which is Event marketing based on. Event marketing is represented as a new, but steadily developing tool of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yagwy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Dávid Stirber -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event marketing
Šárka Hájková -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Alexandra Hainová -
Event Marketing – vyhodnocení eventu Porsche Česká republika s.r.o., divize SEAT
Martin Hampl -
Event marketing jako součást integrované marketingové komunikace
Jakub KOT -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová