Event marketing a jeho místo v rámci marketingových komunikací – Bc. Kristýna Habermannová
Bc. Kristýna Habermannová
Bachelor's thesis
Event marketing a jeho místo v rámci marketingových komunikací
Event marketing and its place in the Marketing Communications
Abstract:
Obsahem bakalářské práce je analýza integrovaných event marketingových aktivit v rámci marketingových komunikací firem. V teoretické části se zabývá eventem z pohledu historie a souvislostmi jeho vzniku. Zmiňuje hlavní aspekty, o něž se event marketing opírá a na nichž je založen. Následně charakterizuje event marketing jako nově, ale přesto stabilně integrovaný nástroj moderní marketingové komunikace …moreAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze the integrated event marketing activities as a part of the marketing communications in the company. The theoretical part is concentrated on the event, based on its historical progress and context of its creation. It also shows the basic contents which is Event marketing based on. Event marketing is represented as a new, but steadily developing tool of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yagwy/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: PhDr. Petr Váňa
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Dávid Stirber -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event marketing
Šárka Hájková -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Alexandra Hainová -
Event Marketing – vyhodnocení eventu Porsche Česká republika s.r.o., divize SEAT
Martin Hampl -
Event marketing jako součást integrované marketingové komunikace
Jakub KOT -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová