Zuzana Bedřichová
Bachelor's thesis
Tvorba podnikatelského plánu
Business Plan
Abstract:
Cílem této práce je vytvoření podnikatelského plánu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje podstatu a strukturu podnikatelského plánu, nástroje analýzy externího prostředí podniku a zabývá se nemovitostmi jako součástí rodinného investičního portfolia. Praktická část obsahuje vypracovaný podnikatelský plán zaměřený na pronájem bytové jednotky, jeho součástí je …moreAbstract:
The objective of the thesis is a business plan creation. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part describes the principles and structure of a business plan, external environment analysis tools and real estate as a part of a family portfolio. The practical part contains the actual business plan focused on a rental of an apartment. Its parts are macro and microenvironment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/f1y0f/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Reader: Ing. Jana Švecová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
ANALYSIS OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT OF THE SELECTED COMPANY
Maria Gracheva -
Uvedení nového výrobku na trh
Marie Pospíšilová -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Analýza dopadů vstupu podniku na mezinárodní trh v oblasti managementu
Peter Kalman -
Analýza dopadů vstupu podniku na mezinárodní trh v oblasti managementu
Eva Nováková -
Analýza dopadů vstupu podniku na mezinárodní trh v oblasti managementu
Katarína Kiktová -
Riziko vstupu nového konkurenta na trh železniční dopravy a jeho význam z pohledu strategie stávajícího poskytovatele
Mária Jančeková -
Vstup podniku na čínský trh
Jiří Horák