Budování vztahů mezi žáky v 1. ročníku ZŠ – Mgr. Lucie Lojková
Mgr. Lucie Lojková
Diplomová práce
Budování vztahů mezi žáky v 1. ročníku ZŠ
Creating relationships between pupils in the first grade of primary school
Anotace:
Diplomová práce slouží jako informační materiál pro všechny učitele na 1. stupni základních škol, kteří chtějí budovat vztahy ve svých třídách a rozvíjet tak příjemnou atmosféru v rámci třídního kolektivu. Zároveň také slouží jako podpora pro budoucí učitele při svém studiu a přípravě na své povolání. Ve své práci se věnuji tématu třídních vztahů mezi spolužáky a posilování těchto vztahů v rámci navržených …víceAbstract:
The diploma thesis serves as informational material for all primary school teachers who want to build relationships in their classes and develop a pleasant atmosphere within the class team. At the same time, it also serves as support for future teachers in their studies and preparation for their profession. In my work, I focus on the topic of class relations between classmates and the strengthening …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zqb97/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. et Mgr. Věra Linhartová, Ph.D., PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ