Blender Add-on for Procedural Generation of Animal 3D Models – Bc. Kateřina Matulová
Bc. Kateřina Matulová
Bakalářská práce
Blender Add-on for Procedural Generation of Animal 3D Models
Blender Add-on for Procedural Generation of Animal 3D Models
Anotace:
V počítačových hrách i jiných aplikacích je pro docílení realistických 3D scén nutné mít k dispozici velké množství různých objektů. 3D modelování je však velmi časově náročné, takže docílit velké rozmanitosti je v podstatě nemožné, pokud by všechny modely měly být vytvářeny ručně. Řešením je generovat některý obsah procedurálně. Například budovy či rostliny jsou v praxi generovány často, ale téměř …víceAbstract:
Having a variety of 3D assets is essential for creating lifelike environments for games and other applications. However, manual 3D asset creation is highly time-consuming, so great diversity is impossible to achieve manually. The solution is procedural generation, which is successfully used to generate various assets such as buildings or plants. Nevertheless, procedural generators are scarce for animals …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m3j9w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2025
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Pagáč
- Oponent: RNDr. Filip Opálený
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Wave Function Collapse Asset Generation
Vojtěch Struhár -
Porovnání vybraných 3D modelovacích programů z pohledu tvorby modelů pro 3D tisk
Vladimír LAIBL -
Příprava 3D modelu pro 3D tisk
Richard Stratil -
Web Application for Technical Drawings of 3D Parametric Models
Filip Škvára -
Rekonstrukce a 3D vizualizace historického stavu krajiny
Mária Kmošková