Bc. Kateřina Matulová

Bakalářská práce

Blender Add-on for Procedural Generation of Animal 3D Models

Blender Add-on for Procedural Generation of Animal 3D Models
Anotace:
V počítačových hrách i jiných aplikacích je pro docílení realistických 3D scén nutné mít k dispozici velké množství různých objektů. 3D modelování je však velmi časově náročné, takže docílit velké rozmanitosti je v podstatě nemožné, pokud by všechny modely měly být vytvářeny ručně. Řešením je generovat některý obsah procedurálně. Například budovy či rostliny jsou v praxi generovány často, ale téměř …více
Abstract:
Having a variety of 3D assets is essential for creating lifelike environments for games and other applications. However, manual 3D asset creation is highly time-consuming, so great diversity is impossible to achieve manually. The solution is procedural generation, which is successfully used to generate various assets such as buildings or plants. Nevertheless, procedural generators are scarce for animals …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2025
  • Vedoucí: Mgr. Tomáš Pagáč
  • Oponent: RNDr. Filip Opálený

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informatika / Informatika