Vývoj výslovnostních dovedností při doučování anglického jazyka – Bc. Tomáš Pepernik
Bc. Tomáš Pepernik
Bachelor's thesis
Vývoj výslovnostních dovedností při doučování anglického jazyka
Development in pronunciation skills during one-to-one tuition
Abstract:
Vzhledem k situaci s koronavirem, která začala v roce 2019 jsou možnosti a podmínky výuky omezeny. Neexistuje dostatek studií, které by navrhly vhodný, funkční a všestranný dlouhodobý plán pro řízení online výuky. Především neexistuje žádný průkazný výzkum, který by definoval jak tato výuka ovlivňuje znalosti studenty převzaté. Cílem této bakalářské práce je porovnat, jak se liší vývoj výslovnostních …moreAbstract:
Concerning the situation with coronavirus that started in 2019, the possibilities and circumstances of teaching are limited. There have not been enough studies that would design a convenient, functional, and universal long-term plan for conducting an online lesson, especially no conclusive research that would define how these lessons influence the knowledge gained by the students. The aim of the thesis …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/dnvdd/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Irena Headlandová Kalischová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
English Language for Education / English Language for Education
Theses on a related topic
-
Effective Learning Environment for Cybersecurity Hands-on Training
Pavel Šeda -
Cooperative (E)Learning in the Context of Czech Secondary ELT
Sabina Onderková -
Investigating knowledge of English lexical stress: Comparison of Czech, Polish, and Russian EFL learners
Viktoriia BERSENEVA -
První hodina matematiky z pohledu studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Lucie ČTVRTEČKOVÁ -
Vyučovací hodina v rámci inkluzivního vzdělávání
Aleš ŠAMAJ -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek