Bc. Gabriela Ševečková

Master's thesis

Analýza spotřebitelského chování

Analysis of consumers behaviour
Abstract:
Cílem diplomové práce „Analýza spotřebitelského chování“ je identifikovat rozdíly v ná-kupním chování generací Y a Z českých spotřebitelů při pořizování mobilního telefonu a následně navrhnout doporučení pro úspěšné vedení komunikačních kampaní. V teore-tické části je vymezena situace na trhu mobilních telefonů, nákupní chování a charakteri-zovány zkoumané generace. V praktické části budou definovány …more
Abstract:
The aim of the thesis "Analysis of consumer behaviour" is to identify differences in pur-chasing behaviour of generations Y and Z of Czech consumers in the acquisition of mobile phones and subsequently suggest recommendations for successful communication campaigns. The theoretical part discusses the situation on the mobile phone market, shopping behaviour and characterizes the researched generations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta