Analýza spotřebitelského chování – Bc. Gabriela Ševečková
Bc. Gabriela Ševečková
Master's thesis
Analýza spotřebitelského chování
Analysis of consumers behaviour
Anotácia:
Cílem diplomové práce „Analýza spotřebitelského chování“ je identifikovat rozdíly v ná-kupním chování generací Y a Z českých spotřebitelů při pořizování mobilního telefonu a následně navrhnout doporučení pro úspěšné vedení komunikačních kampaní. V teore-tické části je vymezena situace na trhu mobilních telefonů, nákupní chování a charakteri-zovány zkoumané generace. V praktické části budou definovány …viacAbstract:
The aim of the thesis "Analysis of consumer behaviour" is to identify differences in pur-chasing behaviour of generations Y and Z of Czech consumers in the acquisition of mobile phones and subsequently suggest recommendations for successful communication campaigns. The theoretical part discusses the situation on the mobile phone market, shopping behaviour and characterizes the researched generations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oadhx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedúci: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková