Tomáš Kliment

Master's thesis

User Journey Mapping of a Given Tech Company

Mapování cesty uživatelů dané technologické firmy
Abstract:
Cesty zákazníků jsou čím dál komplexnější. Rostoucí počet kontaktních bodů v online prostředí ztěžuje firmám snahy o zprostředkování co možná nejlepší zákaznické zkušenosti. Otázkou zůstává, jak zaručit co nejlepší zážitek v každém kontaktním bodě a naplnit tak očekávání a potřeby náročných zákazníků dnešní doby. Metoda mapování cesty uživatele je skvělým nástrojem, jak tohoto cíle dosáhnout. Diplomová …more
Abstract:
Customer journeys are becoming more complex than ever. The increasing number of online touchpoints customers use to communicate with business makes it more difficult for companies to always ensure a superior customer experience. So, the fundamental question is – how do companies make sure they still meet customer expectations and secure high-level customer experience at every touchpoint? One great …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 8. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 9. 2021
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Radek Tahal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84843