Inkluze žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve výuce elementárního čtení a psaní – Mgr. Veronika Kadlecová
Mgr. Veronika Kadlecová
Master's thesis
Inkluze žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve výuce elementárního čtení a psaní
Inclusion of pupils with special educational needs in the teaching of elementary reading and writing
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou inkluze žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve výuce elementárního čtení a psaní. Obsahuje poznatky o vzdělávání v České republice, o výuce elementárního čtení a psaní a o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Zjišťuje, jak učitelé vnímají inkluzi těchto žáků v běžné škole, jací žáci se speciálními vzdělávacími potřebami se vyskytují na …viacAbstract:
This thesis deals with the inclusion of pupils with special educational needs in the teaching of elementary reading and writing. The work includes information about education in the Czech Republic about the teaching of elementary reading and writing and about education of pupils with special educational needs. The thesis observes how teachers perceive inclusion of these pupils in ordinary school, what …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ibgch/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedúci: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Role žákovského portfolia ve vzdělávání na 1. stupni ZŠ
Kristýna Mátlová -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
Dominika Vlčková -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová