Následná profesní orientace žáků s narušenou komunikační schopností – Ing. Věra Krupanská
Ing. Věra Krupanská
Master's thesis
Následná profesní orientace žáků s narušenou komunikační schopností
Career choice of pupils with speech disorders
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá následnou profesní orientací žáků narušenou komunikační schopností na přechodu ze základní školy na školu střední. V teoretické části práce poukazuje především na důležitost první volby profesní orientace žáků s narušenou komunikační schopností, definuje komunikaci a její důležitost v životě člověka a také definuje narušenou komunikační schopnost. Dále popisuje osobnost žáka …viacAbstract:
The master thesis deals career choice of students with speech disorders. Thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of thesis highlights in particular the importance for the first career choice of students with speech disorders. It especially refers to communication and its importance for human life, moreover is there defined the speech disorders. Furthermore, it discusses …viacKľúčové slová
Komunikace narušená komunikační schopnost žák na pomezí ZŠ a SŠ profesní orientace poradenský systém poradenství pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami internetové zdroje Communication speech disorders the pupil on the border of primary and secondary schools career choice counselling system Special Education Centre for pupils with speech disorders online resources
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y60uu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2015
- Vedúci: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Poradenství pro děti a žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice a Velké Británii - komparace teoretických poznatků
Vendula BILLOVÁ -
Informovanost o možnostech poradenství pro žáky základních škol speciálních
Vendula STRAŠÁKOVÁ -
„Děláme to pro sebe“ Kurz osobnostní a sociální výchovy pro žáky šestých tříd
Lucie Horáková -
Profesní poradenství pro žáky základních škol praktických
Vladislava HAŇKOVÁ -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ