Štěpán Orság
Bakalářská práce
Vliv vlogerů na budování značky
The influence of Vloggers on Brand Building
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem vlogerů na budování značky. Zaměřena je na vlogery z oblasti her a technologií. Cílem práce je analyzovat vliv product placementu herních vlogerů na nákupní chování jejich cílové skupiny. V teoretické části jsou definovány pojmy důležité pro prakticou část práce jako značka, nákupní chování, product placementu a YouTube. Teoretická část končí metodologií a teoretickou …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the influence of vloggers on brand building and it focuses on vloggers from gaming and technological field. The aim of this work is to analyse the influ-ence of gaming vloggers' product placement on the purchasing behaviour of their target group. In the theoretical part, there are defined important terms for the practical part, such as brand, shopping behaviour, product …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Orság, Štěpán. Vliv vlogerů na budování značky. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Anastasia Shulpina -
Product Placement a jeho vliv na marketingovou komunikaci ve světě počítačových her, filmů a podobných médií
Lukáš Bartoň -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Richard Unruh -
Product placement na YouTube
Jan Hrubeš -
Moderní trendy v marketingové komunikaci se zaměřením na product placement
Eliška Kotálová -
Vnímání Product Placementu vybranými cílovými skupinami obyvatel v ČR
Tereza Magdalena TESAŘOVÁ -
Uplatnění product placementu v hudebních videoklipech a jeho vnímání cílovými skupinami
Ekaterina Fedotovskaya -
Využití Product placementu v integrované marketingové komunikaci
Kateřina Pěničková