Firemní kultura jako základní faktor rozvoje firmy VSH a.s. – Bc. Michaela Reľovská
Bc. Michaela Reľovská
Bakalářská práce
Firemní kultura jako základní faktor rozvoje firmy VSH a.s.
Corporate culture as a fundamental factor in the successful development of the company VSH
Abstract:
The subject of my bachelor thesis is the analysis of a corporate culture in company VSH ltd. It focuses on internal and external communication of the company. The theoretical part includes a definition and structure of the company culture, the relationship between employer, employees and internal company communication. The analysis in the practical part should evaluate the behavior of employees following …víceAbstract:
Predmetom mojej bakalárskej práce je analýza firemnej kultúry v spoločnosti VSH a.s. zameraná na vnútornú a externú komunikáciu spoločnosti. Teoretická časť obsahuje definovanie a štruktúru firemnej kultúry, vzťahy medzi zamestnávateľom, zamestnancami a internú komunikáciu firmy. Analýza v praktickej časti má zhodnotiť správanie zamestnancov po zavedení etického kódexu a zároveň poukázať na otvorenú …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t98zt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Firemná kultúra v oblasti bankovníctva
Ľubomír Beňadik -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Katarína Harcsová -
Firemná kultúra nadnárodnej společnosti
Lýdia Šventová -
Firemná kultúra v oblasti bankovníctva
Ľubomír Beňadik -
Digitálne technológie ako prostriedok komunikácie v organizácii
Monika Ambrová -
Customer web behavior analysis using offline transaction data
Lukáš Wojnar -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
Martina Möstl