Komunikace operních souborů s diváky v národních divadlech v ČR (Praha, Brno, Ostrava) – Matěj Kirov
Matěj Kirov
Bakalářská práce
Komunikace operních souborů s diváky v národních divadlech v ČR (Praha, Brno, Ostrava)
Communication of opera ensembles with the audience in the national theatres in Prague, Brno and Ostrava
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje komunikaci s diváky operních scén národních divadel v Praze, Brně a Ostravě. Teoretická část obsahuje stručnou charakteristiku dramaturgie operních scén a definuje pojem divadelní marketing. Dále teoretická část ve svém závěru předkládá možnosti komunikace operních domů se svými diváky. V rámci praktické části je pomocí kombinace kvalitativního a kvantitativního výzkumu zkoumána …víceAbstract:
The bachelor thesis is devoted to communication with the audience of opera ensembles in Prague, Brno and Ostrava. The theoretical part contains a brief description of the dramaturgy of opera ensembles and defines the concept of theatre marketing. Furthermore, the theoretical part concludes with the possibilities of communication of opera houses with their audiences. The practical part uses a combination …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89818
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Ilja Šmíd
- Oponent: Jakub Grosman
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89818
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová