Komunikace studentského spolku na sociálních sítích – Miloslav Vach
Miloslav Vach
Bakalářská práce
Komunikace studentského spolku na sociálních sítích
Communication of student organisation on social networks
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na komunikaci studentského spolku 4FIS na sociálních sítích se zaměřením komunikační strategie na online studentské akce. Cílem práce je udržet fanouškovskou základnu, povzbudit ji k interakcím na sociálních sítích a účasti na pořádaných online kvízech. Úvod práce se zaměřuje na teoretické popsání marketingové komunikace a jednotlivých sociálních sítí Facebook a Instagram …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the communication of the 4FIS student organization on social networks with a focus on communication strategy for online student events. The work aims to maintain the fan base, encourage it to interact on social networks, and participate in online quizzes. The introduction focuses on the theoretical description of marketing communication and social networks Facebook and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 2. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83402
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Vilém Sklenák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83402
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační média a služby
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová