Koncept společenské odpovědnosti v cestovním ruchu – Bc. Vanda Jánošová
Bc. Vanda Jánošová
Diplomová práce
Koncept společenské odpovědnosti v cestovním ruchu
The Concept of Corporate Social Responsibility in Tourism
Abstract:
Tourism is an industry with a significant growth potential. The impact caused by this, as well as any other industry is also growing rapidly. It is only up to the companies themselves, what kind of impact they choose they want to have. The concept of Corporate Social Responsibility can serve as a guidance on how the companies should behave in order to maintain the impact on the surroundings as much …víceAbstract:
Cestovný ruch je odvetvie hospodárstva so značným potenciálom rastu. Potenciál rásť má aj dopad vytváraný podnikateľskou činnosťou v tomto, tak ako v každom inom odvetví. Je len na samotných podnikoch, aký dopad zvolia, že svojím pôsobením chcú zanechať. Koncept spoločenskej zodpovednosti ponúka návod, ako usmerňovať správanie podniku, aby jeho dopad na prostredie bol čo najviac pozitívny. Pohľad do …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/klxy3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić