Bc. Petr MARTINÁK
Master's thesis
Digitální marketing na B2B trhu.
Digital marketing on the B2B market.
Abstract:
Cílem mé diplomové práce bylo navrhnout digitalni kampaň pro spolecnost Atos IT Solutions and Services, s.r.o., ktera sve reseni nabizi na B2B trhu. V teoreticke casti prace jsem popsal pojmy související s marketingem, digitálním marketingem, nástroji, které jsou v teto oblasti vyuzivany a dale kroky, ktere digitalni kampani prechazi, tzn. Analyza trhu, SWOT analyza, cile kampane, cilova skupina, rozpocet …moreAbstract:
The aim of my diploma thesis was to design a digital campaign for Atos IT Solutions and Services, s.r.o., which offers solutions in the B2B market. In the theoretical part of the thesis I have described the concepts related to marketing, digital marketing, the tools used in this field and the steps that the digital campaign goes through, Market analysis, SWOT analysis, campaign goals, target group …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jaroslav Vrchota, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MARTINÁK, Petr. Digitální marketing na B2B trhu.. Č. Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Obchodní podnikání
Theses on a related topic
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Digitální marketing v automobilovém průmyslu
Barbora Valentová -
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný produkt – značku.
Sabina Khodzhaeva -
Digital Transformation in Real Estate Marketing
Illia Sych -
Návrh komunikační kampaně pro přijetí eura v ČR: odhad finančních nákladů kampaně
Kateřina Ševčíková -
Návrh komunikační kampaně
Petra Gajdíková -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
Jiří Šíma
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights