Analýza procesu tvorby strategie podniku – Bc. Michal Večeřa
Bc. Michal Večeřa
Diplomová práce
Analýza procesu tvorby strategie podniku
Analysis of business planning structure
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza procesu tvorby strategie podniku, zjištění jeho strategické pozice na trhu a vlivu na konkurence-schopnost. V teoretické části jsou definovány základní pojmy a fáze při stanovování strategie, jako jsou analýza vnějšího a vnitřního prostředí, finanční analýza, SWOT analýza. V praktické části jsou všechny tyto fáze a metody procesu tvorby strategie podniku aplikovány …víceAbstract:
The objective of the diploma thesis is a process of strategy creation of the selected company, finding the strategic position on the market, and impact on the competitiveness of the selected company. The theoreti-cal part defines the basic concepts and phases of strategy definition such as external and internal environment, financial analysis, and SWOT analysis. In the practical part, the phases, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n4ojw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2022
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Prediktivní finanční analýza malého a středního
Pavel Junek -
Zhodnocení finanční situace vybrané hutnické společnosti s využitím finanční analýzy
Michal Havrlant -
Rozbor finanční situace firmy Skanska CS a.s. za pomoci metod finanční analýzy (finanční analýza)
Alena Kalinová -
Aplikace vybraných metod finanční analýzy na příkladu konkrétní společnosti
Sabina Půčková -
Zhodnocení ekonomické situace vybraného podniku pomocí metod finanční analýzy a návrhy na zlepšení
Pavel Řezníček -
SWOT analýza a strategie podniku
Dušan MAREK -
Vztah Strategie rozvoje města Ústí nad Labem do roku 2015 a Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období 2015-2020
Michaela ČUŘÍKOVÁ -
Využití SWOT analýzy pro marketingovou strategii cestovního ruchu ve vybraném regionu ČR
Radek Turčáni