Bc. Lenka Přečková

Bakalářská práce

Pohádkové motivy v reklamě

The Fairy Tale Motifs in Advertising
Anotace:
Bakalářská práce je věnována problematice užívání pohádkových motivů v reklamě cílené na malé děti. Pracuje především s pojmy pohádka a reklama, které vymezuje z pohledu jejich vnímání dětmi ve věku od 3 do 8 let. V praktické části na konkrétních příkladech reklam z celého světa dokumentuje možnosti užití pohádkových prvků v jednotlivých formách marketingových komunikací. Stěžejní částí celé práce …více
Abstract:
The Bachelor Thesis describes a problems of using a fairy tale motive in the advertisement targeted to a small children. The Thesis concentrates to a key points such as fairy tale and advertisement and the comprehension by the children in the age between 3 and 8 years. In the practical part of the Thesis it is showing the possibility of usage the fairy tale motives in the marketing communications using …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 13. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2011

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Přečková, Lenka. Pohádkové motivy v reklamě. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe