Mgr. Luboš KOPECKÝ

Master's thesis

PROJEKT FESTINA 2008-Symbióza tradičních přístupů a nových trendů v marketingové kampani na švýcarské hodinky

FESTINA 2008 - Symbiosis of traditional approaches and new trends in the marketing campaign for the Swiss watches
Abstract:
Diplomová práce pojednává o vlivu nových trendů na marketingové kampaně. V první, teoretické části, jsou představeny jak marketingové kampaně využívající tradiční postupy (tisková a rozhlasová reklama), tak i kampaně jdoucí novými směry (guerillový a virální marketing). Praktická část se zabývá organizací a realizací komplexní předvánoční kampaně týkající se propagace švýcarských hodinek značky Festina …more
Abstract:
The diploma work {\clq}qFestina 2008`` deals with influence of new trends on marketing campaings. In first, theoretical part are introducing traditional marketing campaigns (press and radio advertisement) as well as campaigns head towards new trends (querilla and viral marketing). The practical part describes organization and execution of complete pre-Christmas campaign for the Swiss watch brand Festina …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier: 10612

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2009
  • Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOPECKÝ, Luboš. PROJEKT FESTINA 2008-Symbióza tradičních přístupů a nových trendů v marketingové kampani na švýcarské hodinky. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2039

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications