Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu – Bc. Renata Abulaesova
Bc. Renata Abulaesova
Bakalářská práce
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Marketing communications mix of the selected firm in response to changes in its marketing mix
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu. V teoretické části práce je zpracováno, jakou roli hraje marketingový mix v každé společností a jak marketingový komunikační mix závisí na změnách marketingového mixu v maloobchodním řetězci. V praktické části je provedena analýza současného stavu marketingového komunikačního …víceAbstract:
The theme of this thesis is marketing communication mix of selected company depending on changes in its marketing mix. The theoretical part focuses on the role of marketing mix in each company and how the marketing communication mix depends on changes in the marketing mix in the retail company. The practical part focuses on an analysis of the current state of marketing communication mix for different …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hi4hn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2016
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková