Klientsky orientovaná finančná inštitúcia (význam segmentácie klientely v komerčnej banke) – Bc. Zuzana Hlivová
Bc. Zuzana Hlivová
Diplomová práce
Klientsky orientovaná finančná inštitúcia (význam segmentácie klientely v komerčnej banke)
Custom directed financial institution
Abstract:
The diploma thesis deals with the segmentation of clients in a commercial bank, which has become an indispensable tool for the banks deal with new tasks and objectives in the current fierce competition in the financial sector. The aim of this work is to create a coherent view of the transition of banks from product orientation to a client, the segmentation of customers today, and highlight the benefits …víceAbstract:
V diplomovej práci sa zaoberáme segmentáciou klientov v komerčnej banke, ktorá sa stala nevyhnutným prostriedkom bánk pre zvládanie nových úloh a cieľov v súčasnej tvrdej konkurencii vo finančnom sektore. Cieľom práce je vytvoriť ucelený pohľad na prechod bánk od produktovej ku klientskej orientácii, na segmentáciu klientov v súčasnosti a poukázať na prínosy segmentácie pre banku a jej klientov. V …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/slkov/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Oponent: Ing. Edita Gúgľavová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLIVOVÁ, Zuzana. \textit{Klientsky orientovaná finančná inštitúcia (význam segmentácie klientely v komerčnej banke)}. Online. Diplomová práce. Praha: AMBIS - vysoká škola, a. s., Bankovní institut vysoká škola SK. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/4hg8wp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketing v bankovom sektore
Zuzana Zubková -
Strategický marketing ako významný faktor úspešnosti podniku
Iveta Morihlatková -
Segmentácia klientov v bankových inštitúciách
Agnesa Gocníková -
Špecifiká bankového marketingu, vplyv na súčasné podnikanie komerčných bánk
Peter Zalibera -
Úvery poskytované komerčnými bankami pre segment korporátnych klientov
Hana Škvareninová -
Ponuka produktov vybranej komerčnej banky pre zvolený segment retailových klientov
Zuzana Cesnaková -
Why is Chinese Central bank "greener" than the European Central bank?
Xinran Wang -
Zhodnocení finanční situace vybrané banky/bank na bázi účetních výkazů
Radek Cvešpr