Spotřební chování v současném hotelnictví – Bc. Aneta Němečková
Bc. Aneta Němečková
Master's thesis
Spotřební chování v současném hotelnictví
Consumer behavior in current hospitality
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá spotřebním chováním generace Y v současném hotelnictví. Cílem práce je na základě provedené analýzy a identifikace charakteristik segmentu generace Y vytvořit návrhy na marketingové aktivity pro hotely, zaměřující se na tento segment zákazníků.Abstract:
This thesis focuses on the consumer behavior of generation Y in the current hotel industry. The main goal of the thesis is to create proposals of marketing activities for hotels, focusing on this segment of customers based on the analysis and identification of the characteristics of the generation Y segment.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2021
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/mun00/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 2. 2022
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomickáInstitute of Hospitality Management and Economics
Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Současná role marketingové komunikace v utváření spotřební kultury a moderního spotřebitele
Jarmila Novotná -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Aneta Soukupová -
Komparace marketingové komunikace vybraných lékáren
Petra Baronová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
Tereza Divišová -
Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace
Daniel Havlíček -
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Štěpánka Čačíková Kodlová -
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování
Kateřina Vojtová