Spotřební chování v současném hotelnictví – Bc. Aneta Němečková
Bc. Aneta Němečková
Diplomová práce
Spotřební chování v současném hotelnictví
Consumer behavior in current hospitality
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá spotřebním chováním generace Y v současném hotelnictví. Cílem práce je na základě provedené analýzy a identifikace charakteristik segmentu generace Y vytvořit návrhy na marketingové aktivity pro hotely, zaměřující se na tento segment zákazníků.Abstract:
This thesis focuses on the consumer behavior of generation Y in the current hotel industry. The main goal of the thesis is to create proposals of marketing activities for hotels, focusing on this segment of customers based on the analysis and identification of the characteristics of the generation Y segment.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/mun00/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2022
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NĚMEČKOVÁ, Aneta. \textit{Spotřební chování v současném hotelnictví}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/4hpv5k/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Současná role marketingové komunikace v utváření spotřební kultury a moderního spotřebitele
Jarmila Novotná -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Aneta Soukupová -
Komparace marketingové komunikace vybraných lékáren
Petra Baronová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
Tereza Divišová -
Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace
Daniel Havlíček -
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Štěpánka Čačíková Kodlová -
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování
Kateřina Vojtová