Farmářské trhy v ČR pohledem zákazníků – Michaela BRAŠEŇOVÁ
Michaela BRAŠEŇOVÁ
Bachelor's thesis
Farmářské trhy v ČR pohledem zákazníků
Farmers' markets in the Czech Republic from the point of view of customers
Anotácia:
Tato práce zpracovává téma farmářských trhů v České republice. Specifikuje jejich přínosy pro spotřebitele i české producenty. Samostatná kapitola pojednává o nákupním chování spotřebitele aplikovaném na prostředí farmářských trhů. Dále popisuje podmínky, za kterých trhy vznikly a jak se vyvíjely, stručně je nastíněn vývoj obchodu u nás. Část práce se věnuje farmářským trhům v Plzni a v souvislosti …viacAbstract:
This thesis composes the topic of farmers' markets in the Czech Republic. It specifies their benefits for consumers and Czech producers as well. A separate chapter deals with consumer behaviour, which is applied to the environment of farmers' markets. Thereafter it describes conditions of farmers' markets origins and how they have developed, briefly is sketched our trade development. One part of thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. RNDr. Jiří Ježek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRAŠEŇOVÁ, Michaela. Farmářské trhy v ČR pohledem zákazníků. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj a současný stav farmářských trhů na příkladu Olomouckého kraje
Lenka ZEMÁNKOVÁ -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Nákupní chování spotřebitelů v digitálním věku
Hana Ďurajková -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
Nayef Qatarneh -
Nákupní chování spotřebitelů v souvislosti s vybranou značkou
Markéta Dömeová