Mgr. Markéta KVASNIČKOVÁ

Disertační práce

Fenomén "Flow" v teorii Výtvarné výchovy

Flow Phenomenon in Theory of Art Education
Anotace:
Uvedení pojmu flow do pedagogiky je sledováno ve výuce Výtvarné výchovy na základě kvalitativního výzkumu s cílem podpořit povědomí o motivaci studentů. Vychází z předpokladů vývojové psychologie, empirické praxe a teorií hlubinné psychologie a tvořivosti.
Abstract:
Application of Flow phenomenon on pedagogy domain, namely in Arts education, is based on qualitative research. The aim is to enhance motivation sources in students. Theoretical backround is provided by developmental psychology, practice-based resarch and rooted in dynamic psychology theory and creativity.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Jitka Géringová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KVASNIČKOVÁ, Markéta. Fenomén "Flow" v teorii Výtvarné výchovy . Ústí nad Labem, 2015. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta