Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň – Jana Wiesnerová
Jana Wiesnerová
Master's thesis
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Measurement of effectiveness of Public Relations with focus on media relations and subsequent application to specific PR campaign.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem měření a vyhodnocování činností realizovaných v rámci public relations. Hlavním cílem práce je zhodnocení efektivity PR aktivit u kampaně Sektival 2017, a to na základě výsledků analýzy prostřednictvím metody AVE a ekonometrického modelu. K naplnění dílčích cílů je nezbytné nalezení odpovědí na stanovené výzkumné otázky. Liší se svými charakteristikami uživatelé šumivých …moreAbstract:
This master thesis is focused on measurement and evaluation of specific PR activities. Its main goal is to evaluate the effectiveness of PR activities related to Sektival 2017 campaign, based primarily on results of the AVE method and econometric model analysis. It is necessary to find answers to specified research questions to meet the partial objectives. Are there any significant differences between …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2018
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/74058
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2018
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Jan Koudelka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
WIESNEROVÁ, Jana. \textit{Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2018. Available from: https://theses.cz/id/4hvx3h/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/74058
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Analýza PR kampaně
Jana Wiesnerová -
Měření efektivnosti Public Relations aktivit na českém trhu
Zuzana Stará -
Mediální analýza PR aktivit Univerzity Karlovy v Praze
Eva STRAKOŠOVÁ -
Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace
Zuzana SLOBODOVÁ -
Úloha sociálních médií v online PR
Anastasia Banashko -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová