Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň – Jana Wiesnerová
Jana Wiesnerová
Master's thesis
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Measurement of effectiveness of Public Relations with focus on media relations and subsequent application to specific PR campaign.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématem měření a vyhodnocování činností realizovaných v rámci public relations. Hlavním cílem práce je zhodnocení efektivity PR aktivit u kampaně Sektival 2017, a to na základě výsledků analýzy prostřednictvím metody AVE a ekonometrického modelu. K naplnění dílčích cílů je nezbytné nalezení odpovědí na stanovené výzkumné otázky. Liší se svými charakteristikami uživatelé šumivých …viacAbstract:
This master thesis is focused on measurement and evaluation of specific PR activities. Its main goal is to evaluate the effectiveness of PR activities related to Sektival 2017 campaign, based primarily on results of the AVE method and econometric model analysis. It is necessary to find answers to specified research questions to meet the partial objectives. Are there any significant differences between …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2018
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/74058
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jan Koudelka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
WIESNEROVÁ, Jana. \textit{Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/4hvx3h/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/74058
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza PR kampaně
Jana Wiesnerová -
Měření efektivnosti Public Relations aktivit na českém trhu
Zuzana Stará -
Mediální analýza PR aktivit Univerzity Karlovy v Praze
Eva STRAKOŠOVÁ -
Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace
Zuzana SLOBODOVÁ -
Úloha sociálních médií v online PR
Anastasia Banashko -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová