Vzdělávací programy pro mentálně postižené. – Mgr. Marcela SMOLEŇOVÁ
Mgr. Marcela SMOLEŇOVÁ
Master's thesis
Vzdělávací programy pro mentálně postižené.
Educational programs for mentally affected people
Abstract:
Diplomová práce poskytuje náhled na problematiku vzdělávání ţáků s mentálním postiţením, ucelený přehled vzdělávacích programů, dle kterých se ţáci se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice mohou v současné době vzdělávat. V diplomové práci se vyskytují charakteristiky těchto vzdělávacích programů: Rámcový vzdělávací program s přílohou upravující vzdělávání ţáků s lehkým mentálním postiţením …moreAbstract:
This diploma thesis provides an outlook on questions of education of mentally handicaped pupils, it also provides a compact view of educational programmes those are used for education of current pupils in Czech republic. In the thesis there are included characteristics of these educational programmes : The frame educational programme with an attachment that adjusts education of children with a moderate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2010
Accessible from:: 6. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2010
- Supervisor: Doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SMOLEŇOVÁ, Marcela. Vzdělávací programy pro mentálně postižené.. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.4.2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA