Barbara SCAVINO
Bachelor's thesis
Návštěvník road show a jeho vnímání eventu
A visitor of the roadshow and his perception of the event
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza vnímání eventu u návštěvníka road show. Práce je složena ze dvou tematických částí. V teoretické části jsou popsány základní pojmy z teorie marketingu, jako jsou například marketing, marketingový mix, komunikační mix, event, marketingový výzkum etc. Převážná část je věnována segmentu event marketingu. V praktické části je cíleným výzkumem provedeným v rámci reálné …moreAbstract:
The subject of this thesis is to analyze the visitor's perception of the event of the road show. The work consists of two thematic parts. The theoretical part describes the ba-sic concepts of marketing theory, such as marketing, marketing mix, communications mix, event, market research etc. Most of the segment is devoted to event marketing. The practical part is targeted by research carried out in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier:
18720
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SCAVINO, Barbara. Návštěvník road show a jeho vnímání eventu. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing taneční skupiny All Style Unit
Klára Machálková -
Návrh plánu event marketingových aktivit společnosti
Tomáš Prause -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Marketingový plán event agentury
Valentina Egorova -
Event Marketing - Manuál úspěšného eventu
Karolína Pospíšilová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu
Natálie Ševčíková