Návštěvník road show a jeho vnímání eventu – Barbara SCAVINO
Barbara SCAVINO
Bakalářská práce
Návštěvník road show a jeho vnímání eventu
A visitor of the roadshow and his perception of the event
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza vnímání eventu u návštěvníka road show. Práce je složena ze dvou tematických částí. V teoretické části jsou popsány základní pojmy z teorie marketingu, jako jsou například marketing, marketingový mix, komunikační mix, event, marketingový výzkum etc. Převážná část je věnována segmentu event marketingu. V praktické části je cíleným výzkumem provedeným v rámci reálné …víceAbstract:
The subject of this thesis is to analyze the visitor's perception of the event of the road show. The work consists of two thematic parts. The theoretical part describes the ba-sic concepts of marketing theory, such as marketing, marketing mix, communications mix, event, market research etc. Most of the segment is devoted to event marketing. The practical part is targeted by research carried out in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18720
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCAVINO, Barbara. Návštěvník road show a jeho vnímání eventu. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing taneční skupiny All Style Unit
Klára Machálková -
Návrh plánu event marketingových aktivit společnosti
Tomáš Prause -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Marketingový plán event agentury
Valentina Egorova -
Event Marketing - Manuál úspěšného eventu
Karolína Pospíšilová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu
Natálie Ševčíková