Postoje žáků 9. ročníku ZŠ k fyzicko-geografické a socioekonomické oblasti učiva zeměpisu – Bc. Ondřej Koffer
Bc. Ondřej Koffer
Bakalářská práce
Postoje žáků 9. ročníku ZŠ k fyzicko-geografické a socioekonomické oblasti učiva zeměpisu
The 9th grade lower secondary school pupils attitudes toward physical-geographic and socio-economic part of geographical curriculum
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit postoje žáků 9. ročníku základních škol k fyzicko-geografické a socioekonomické oblasti učiva zeměpisu. Dílčím cílem je zjišťování postojů žáků k oblasti používání map v hodinách zeměpisu. V bakalářské práci je dále zjišťován vliv nezávislých demografických proměnných na postoje žáků k třem výše zmíněným dimenzím učiva zeměpisu. Demografickými proměnnými jsou …víceAbstract:
The main aim of this thesis is to determine the attitudes of 9th year lower secondary school pupils to physical-geographical and socio-economic geography curriculum. The partial aim is to determine the attitudes of pupils to the field of the use of maps in geography lessons. The work is further focused on the influence of the independent demographic variables on pupils' attitudes to the three above …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/umsts/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: PaedDr. Milan Kubiatko, PhD.
- Oponent: Mgr. Jana Boumová, DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství zeměpisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Evalution of Speaking Skills of Lower Secondary School Pupils
Ondřej Vitula -
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
Daniel Mark Sargeant -
Motivation of urban and country lower-secondary school pupils to learn the English language
Veronika Tobolová -
Teaching English to Gifted Pupils in Lower Secondary School
Zuzana Hladíková -
Žáci druhého stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí školy
Jitka Kociánová -
Numerické hodnocení pohledem žáků druhého stupně základní školy
Simona Prachařová -
Sebepoškozování u žáků druhého stupně základních škol
Barbora Čechová -
Vliv Covidové doby na fyzickou kondici žáků druhého stupně základní školy.
Tomáš Kociňák