Mgr. Jindra SUKUPOVÁ

Diplomová práce

Analýza časopisu Le CIGARE et VIN STYLE a návrh komunikační strategie

Le CIGARE et VIN STYLE analysis and communication strategy suggestion
Anotace:
Diplomová práce charakterizuje časopisecký trh v České republice se zaměřením na lifestylové tituly pro muže. Podrobněji se zaměřuje na globalizaci časopisů, současnou časopiseckou nabídku, čtenářské publikum a komunikační mix časopisů. Práce je dále soustředěna na konkrétní lifestylový titul pro muže LE CIGARE ET VIN STYLE, u něhož je provedena analýza formy, obsahu a distribuce, analýza inzerce, …více
Abstract:
The thesis characterize periodical market in the Czech Republic with a view to lifestyle titles for men. It particularly focuses on periodical globalization, current periodical supply, reader´s audience and periodical communication mix. The thesis is further focused on concrete lifestyle title for men LE CIGARE ET VIN STYLE, analysis of form, contents and distribution, analysis of advertising and competition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Zveřejnit od: 12. 5. 2006
Identifikátor: 2736

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2006
  • Vedoucí: doc. PhDr. Miroslav Zelinský, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SUKUPOVÁ, Jindra. Analýza časopisu Le CIGARE et VIN STYLE a návrh komunikační strategie. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace