Analýza digitální komunikace HC Univerzita Palackého v Olomouci – Bc. Dominik PUDELKA
Bc. Dominik PUDELKA
Diplomová práce
Analýza digitální komunikace HC Univerzita Palackého v Olomouci
Digital Communication Analysis of HC Palacký University Olomouc
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza digitální komunikace HC Univerzita Palackého v Olomouci v sezóně 2019/2020. V teoretické části je popsána hokejová terminologie a marketingová východiska, která úzce souvisí s digitálním marketingem sportovního klubu. Praktická část obsahuje analýzu digitální komunikace hokejového klubu za použití analytických nástrojů Google Analytics, Facebook business manager a Instagram …víceAbstract:
The aim of the thesis is a digital communication analysis of HC Palacký University Olomouci in season 2019/2020. Theoretical part includes a description of ice hockey game terminology and marketing basis that are closely connected to digital marketing of sport club. Practical part includes digital communication analysis of the hockey club with use of analytical tools, namely Google analytics, Facebook …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PUDELKA, Dominik. Analýza digitální komunikace HC Univerzita Palackého v Olomouci. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / tělesná výchova - učitelství výchovy ke zdraví pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Adriana Salačová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Monika Hegarová -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva