Oceňovanie komerčných nehnuteľností – Marcela Škodáčková
Marcela Škodáčková
Diplomová práce
Oceňovanie komerčných nehnuteľností
Oceňování komerčních nemovitostí
Anotace:
Předmětem diplomové práce je poskytnout komplexní přehled o problematice odhadu tržní hodnoty maloobchodních prostorů a zmapovat různé výnosové míry, tzv. yieldy, v oceňování nemovitostí. Hlavním cílem je aplikovat vybrané mezinárodně používané oceňovací modely (DCF, Hardcore a Term & Reversion) na konkrétní nákupní centrum a zjistit, do jaké míry se takto stanovené hodnoty odlišují.Abstract:
The aim of the diploma thesis is to provide a comprehensive overview of the commercial real estate valuation with an emphasis on retail premises and to examine different types of rates of return, so called yields, in the real estate valuation. The main objective is to apply the selected internationally used valuation models (DCF, Hardcore Term & Reversion) to specific shopping centre and find out if …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce je poskytnúť komplexný prehľad o problematike odhadu trhovej hodnoty maloobchodných priestorov a zmapovať rôzne druhy mier výnosností, tzv. yieldov, v oceňovaní nehnuteľností. Hlavným cieľom je aplikovať vybrané medzinárodne používané oceňovacie modely (DCF, Hardcore a Term & Reversion) na konkrétne nákupné centrum a zistiť, do akej miery sa takto stanovené hodnoty odlišujú …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60331
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: David Dušek
- Oponent: Martin Makovec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60331
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
Ekaterina Efremova -
Nákupní centrum Šantovka versus městské centrum Olomouce
Tereza ODRÁŽKOVÁ -
Nákupní centrum Šantovka versus městské centrum Olomouce
Tereza ODRÁŽKOVÁ -
Nákupní centrum jako městský veřejný prostor
Jakub Brož -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Vaňkovka Brno - bývalý brownfield vs. úspěšné nákupní centrum
Václav Pižl -
Navigating Inflation: Analyzing the Influence of Inflation on Business Valuation and Valuation Metrics
Juraj Seman -
Analysis and Valuation of Netflix, Inc.
Maria Miguel Nogueira Baptista