E-mailingová automatizace v e-commerce prostředí – Zuzana Ševčíková
Zuzana Ševčíková
Bakalářská práce
E-mailingová automatizace v e-commerce prostředí
E-mailing automation in an e-commerce environment
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout konkrétní značce, provozující e-shop, strategii pro e-mailingovou automatizaci, kterou mohou v určité obměně aplikovat i další značky pohybující se v e-commerce prostředí. Bakalářská práce přináší rešerši k tématu e-mailingové automatizace v e-commerce. Důvodem výběru tohoto tématu je rozšíření povědomí o této marketingové praktice, která je pro mnoho provozovatelů …víceAbstract:
This bachelor's thesis aims to propose a strategy for email automation to a specific brand operating an online store, which could be applied by other brands in this environment to an extent. This thesis provides research on the topic of email automation in the e-commerce environment. The reason for choosing this topic is to raise awareness of this marketing strategy which is a new territory for many …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Hruban, Ph.D. MSc.
- Oponent: Petr Novák, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Automatizace e-mailingu internetového obchodu
Jakub Ptošek -
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
Project of Email Marketing Strategy for VK Vietnam
Quynh Trang Nguyen -
Project Of Email Marketing Campaign for Selected Company
Natalia Vataman -
Marketing strategy for a start-up in the Green Architecture
Elizaveta Chepurnaia -
Návrh strategie email marketingu pro e-shop s módními doplňky
Zuzana Plesníková -
Digital Marketing Strategy for a Logistics Firm
Mahair kumar Shahdadpuri -
Evaluation of Marketing Communication
Ravi Sharma